Lejerrådgivning

I Albæk Byggerådgivning har vi stor erfaring med at varetage lejerrådgivning i forbindelse med indgåelse af en ny lejekontrakt. Dette hvad enten det er vedrørende indgåelsen af et nyt lejemål, eller i forbindelse med ombygning af eksisterende.

Vi yder en samlet lejerrådgivning, der altid starter med en behovsanalyse. Her er det vores erfaring, at en aktiv brugerinddragelse er med til at skabe tilfredse og engagerede medarbejdere.

Derudover udarbejder vi hele den tekniske specifikation/beskrivelse – i tæt samarbejde med kunden – som så danner grundlag for en kommende lejekontrakt. Her laver vi hele tiden, en samlet vurdering af lejemålets indretning og logistik for at sikre, at den understøtter lejers behov som virksomhed optimalt. Og da vi ikke bundet af andre interesser end lejers egne, sikrer vi herved at projektet giver optimalt værdi for lejer (dig).

Vi er med som rådgiver igennem hele processen, og har dermed overblikket over muligheder og begrænsninger. Dermed kan vi på optimal måde, rådgive kundens styregruppe, og dermed være med til at sikrer, at lejerleverancer som eksempelvis; Adgangskontrol, AV- og It udstyr passer til lejemålet, og omvendt.

Ved lejemålsindretninger, som betales af udlejer med skal foretages af lejer, tilbyder vi, at varetage projektudbud, byggeledelse og aflevering.

Byggerådgivning

Albæk Byggerådgivning ApS
Weidekampsgade 12
DK-2300 København S
Tel. +45 3990 0121
Email info@albaek-aps.dk

Kontaktformular

Udfyld venligst formularen herunder og tryk send, så vender vi tilbage hurtigst muligt.